سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

پرسش و پاسخ

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار ابتدا باید وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "اطلاعات حساب کاربری" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارش ها" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود. توجه داشته باشید که تنها خریدهایی در این بخش نگهداری می شوند که قبل از ثبت سفارش، وارد حساب کاربری خود شده باشید!

آیا برای خرید از بقا در طبیعت حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، به دلیل اینکه خیلی از کاربران تمایلی به عضویت قبل از خرید ندارند، سایت را طوری طراحی کرده ایم که نهایت آسایش برای شما فراهم باشد اما آگاه باشید که سفارشاتی که بدون عضویت ثبت می شوند را در آینده نمی توانید در آرشیو حساب کاربری خود داشته باشید! البته ما برای این هم فکر کرده ایم و برای این منظور شما می توانید فقط و فقط با زدن تیک: ایجاد یک حساب کاربری در زیر فیلدهای مشخصات و آدرس خود در هنگام ثبت سفارش، به راحتی یک حساب کاربری ایجاد کنید‌.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد و وارد کردن آن در بخش پیگیری سفارشات

آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، به منظور ایجاد نهایت آسایش شما مشتری گرامی، شما می توانید هم از طریق سایت بطور شبانه روزی، و هم از طریق واتساپ به شماره 09333578860 و تلفن به شماره: 28429857 - 021 در ساعات اداری سفارشات خود را ثبت نمایید.